Kalendarz przedsiębiorcy: 15-12-2018 Termin zapłaty podatku od nieruchomości…
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaAktualnościobsługa klienta
Wyszukiwana fraza:

obsługa klienta

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 15 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Customer Experience - podróż przez doświadczenia klienta

Już 16 czerwca 2015 roku zaprezentujemy całkiem nową odsłonę naszego flagowego wydarzenia „Customer Congress”, który odbędzie się w Warszawie. Przedsięwzięcie powstało w połączeniu dwóch projektów „Forum Dyrektorów Obsługi Klienta” oraz „Contact

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 5 maja 2015

Bezpłatna Konferencja - 'Integrated IT Systems'

Efektywność przedsiębiorstwa, instytucji czy innej organizacji – niezmiennie zależy od zintegrowanych systemów działających wewnątrz firmy. Zachodzące w nich operacje przekładają się bowiem na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Firmy chcące być o krok przed konkurencją, powinny postawić na wdrożenie zaawansowanych…

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 27 czerwca 2014

'Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - technologia i prawo'

W wyniku intensywnych zmian zachodzących na polskim rynku chcemy zaprezentować jak firmy ubezpieczeniowe wykorzystują wydajne systemy komunikacji. Zapewne w tym celu poszukują nowych kanałów dotarcia do Klienta. Coraz bardziej istotne dla rynku

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 7 sierpnia 2014

Biznes i technologie

obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu. 21-22 lipca w Warszawie

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 13 lipca 2015

Zarządzanie reklamacjami na rynku finansowym w świetle najnowszych zmian prawnych

nowe wyzwanie przed bankami, domami maklerskimi oraz firmami ubezpieczeniowymi w zakresie obsługi klienta. Główny nacisk koncentruje się w obszarze rozpatrywania reklamacji. Warsztat ma na celu przedstawienie obecnie obowiązujących oraz planowanych

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 25 sierpnia 2015

Pierwsza w Polsce konferencja o Freshdesk

14 października 2015 roku w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona narzędziu Freshdesk. Celem konferencji jest spotkanie z twórcami samego narzędzia jak i z praktykami, którzy na co dzień wdrażają proces obsługi zgłoszeń w organizacjach. Będzie to znakomita okazja aby podzielić się swoim doświadczeniem…

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 6 października 2015

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych

Najnowsze trendy zarządzania w dużych holdingach i grupach kapitałowych wymuszają zmiany w obszarze działalności operacyjnej. W związku z potrzebą lepszego obiegu informacji, redukcji kosztów działalności najlepszym rozwiązaniem jest utworzenie Centrum Usług Wspólnych, które ma na celu zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań…

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 27 czerwca 2014

Rośnie liczba pracowników tymczasowych

Obroty agencji zatrudnienia, zrzeszonych w Polskim Forum HR, które jest członkiem PKPP Lewiatan, wzrosły w 2011 roku o ponad 16 proc. w porównaniu z 2010 rokiem, a liczba pracowników tymczasowych była większa o 21 proc.

Kategoria: Prawo pracy
Data utworzenia: 31 marca 2012

Link4 uznany za Firmę Przyjazną Klientowi

Firma Przyjazna Klientowi to ogólnopolski Program Certyfikacyjny kierowany do firm i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi Klientów oraz skuteczność zarządzania relacjami z Klientami.

Kategoria: Ubezpieczenia
Data utworzenia: 21 maja 2012

Efektywne zarządzanie procesem reklamacji na przykładzie różnych branż

Zapraszam Państwa bardzo serdecznie do udziału w unikatowym spotkaniu BMS Polska, dedykowanym tym razem Praktykom zarządzającym na co dzień obszarem REKLAMACJI i JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 22 października 2015
« Poprzednia 1  |  2 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.