Kalendarz przedsiębiorcy: 25-10-2017 Termin złożenia deklaracji VAT 7
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykułydobra nazwa produktu
Wyszukiwana fraza:

dobra nazwa produktu

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 5 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa? Jak wyróżniać nazewnictwem produkty?

Wszystko, co nas otacza, ma swoją nazwę. Jeśli produkt nie ma nazwy, nie istnieje, jako marka. Porozumiewamy się, komunikujemy w świecie tworzonym przez nazwy. Teoretycznie wybór nazw jest nieograniczony.

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 22 stycznia 2013
Kancelaria Adwokacka
Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe
prawo transportowe, Karta Nauczyciela
odszkodowania, windykacje, obsługa firm.
LegalClick.pl - Nowoczesne narzędzie dla nowoczesnego prawnika

Osiem cech, jakie musi mieć dobra nazwa produktu

Dobra nazwa produktu to podstawa sukcesu rynkowego marki. Tylko z bezpieczną i unikalną można zbudować silną markę. Aby to było możliwe nazwa musi spełniać dwa podstawowe kryteria: kreatywnie wyróżniać i gwarantować bezpieczeństwo prawne marce.

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 26 lutego 2013

Ekspertyzy i audyt nazwy produktu - jak zaprojektować bezpieczną nazwę

Zaprojektowanie dobrej nazwy dla produktu lub usługi, która będzie mogła skutecznie funkcjonować na rynku, wiąże się z wieloma uwarunkowaniami. Podobnie wprowadzenie nazwy już istniejącej na nowy rynek jest związane z wieloma ograniczeniami. Aby

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 7 stycznia 2013

Jak powstaje dobra nazwa firmy? Kreacja nazwy firmy - przypadek czy metodyczny proces

Dobra nazwa firmy, produktu czy usługi może powstać zupełnie przypadkowo. Nie sposób sobie jednak wyobrazić sytuacji, w której profesjonalne agencje projektowe niefrasobliwie i beztrosko zdają się na łut szczęścia, czy ślepy traf.

Słowa kluczowe: biznes, firma, nazwa firmy, nazwa marki
Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 12 listopada 2012

E-mail marketing

E-mail marketing, inaczej mailing, to podstawowe narzędzie kampanii reklamowych rozgrywających się w internecie oraz mocne wsparcie kampanii prowadzonych w pozostałych mediach. Może generować spektakularny sukces lub równie mocną porażkę, bo działa masowo, jednocześnie z precyzją trafiając do kluczowych klientów. Pozornie wydaje się, że każdy…

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 26 stycznia 2012
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.