Kalendarz przedsiębiorcy: Brak wydarzeń na dziś
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykułyprzesyłanie faktur elektronicznych
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 7 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Zgoda na przesłanie faktur elektronicznych

reguluje rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 31 stycznia 2014
Kancelaria Adwokacka
Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe
prawo transportowe, Karta Nauczyciela
odszkodowania, windykacje, obsługa firm.
LegalClick.pl - Nowoczesne narzędzie dla nowoczesnego prawnika

E-faktury bez formalnej zgody

Wysyłka e-faktury jest możliwa w przypadku, gdy klient wyrazi uprzednio zgodę na ich otrzymywanie. Od tego roku forma, w jakiej to nastąpi pozostaje już tylko w gestii stron transakcji, a przepisy nie narzucają w tym zakresie żadnych wymogów.

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 26 stycznia 2013

Dlaczego Polacy boją się e-faktur?

O e-fakturach słyszało aż 88% Polaków. Mimo to ponad połowa polskiego społeczeństwa nie chce otrzymywać dokumentów w formie elektronicznej. Wśród nich jedną czwartą stanowią osoby, które już z e-faktur korzystają. Dlaczego Polacy wciąż podchodzą do

Data utworzenia: 30 stycznia 2014

E-faktura możliwa także po akceptacji elektronicznej

Aby móc wystawiać dokumenty sprzedaży w formie elektronicznej, czyli coraz popularniejsze e-faktury, konieczna jest uprzednia akceptacja odbiorcy. Dopiero po jej uzyskaniu wystawca może przesyłać faktury w tej formie. Niezbędnym jest równoczesne zapewnienie autentyczności i integralności dokumentów.

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 13 sierpnia 2012

Podpis elektroniczny coraz szerzej wykorzystywany

Zapotrzebowanie na bezpieczne usługi weryfikacji komunikacji elektronicznej przyczyniają się do wykorzystywania e-podpisu w coraz nowszych obszarach związanych z biznesem i administracją.

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 1 maja 2013

Podpis elektroniczny

Dokument elektroniczny to wygodna forma kontaktów między osobami fizycznymi, przedsiębiorcami i z urzędami administracyjnymi. Jest to tania forma komunikacji, nie trzeba go drukować i można go błyskawicznie przesłać do adresata. Narażony jest jednak na szereg zagrożeń. Zabezpieczeniu korespondencji przed takimi zagrożeniami służyć ma m.in. podpis…

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 7 listopada 2012

Jak ulżyć przedsiębiorcom w podatkach?

Ewolucja systemów podatkowych na całym świecie zmierza w kierunku coraz większego nacisku na rozwiązania elektronicznego generowania, wymiany i przesyłania dokumentów podatkowych. Polski system podatkowy także ewoluuje w kierunku zmniejszania obciążeń podatkowych. W ostatnim czasie pojawiło się wiele nowych propozycji zmian w ustawodawstwie.

Kategoria: Podatki
Data utworzenia: 14 października 2015
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.