Kalendarz przedsiębiorcy: 15-12-2017 Termin zapłaty podatku od nieruchomości…
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykuływspieranie małych i średnich firm
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 15 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

To już ostatnia szansa na pozyskanie dofinansowania w ramach dotacji 8.2 wspierającej wdrażanie elektronicznego biznesu B2B

6 maja 2013 r. upłynął termin składania wniosków do I w tym roku konkursu w ramach działania 8.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG): „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, które ma na celu wspomóc informatyzację

Data utworzenia: 9 maja 2013
Kancelaria Adwokacka
Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe
prawo transportowe, Karta Nauczyciela
odszkodowania, windykacje, obsługa firm.
LegalClick.pl - Nowoczesne narzędzie dla nowoczesnego prawnika

Mali i średni przedsiębiorcy otrzymają 2 razy więcej pieniędzy

Małe i średnie przedsiębiorstwa otrzymają 2 razy więcej pieniędzy, a to wszystko dzięki umowie, którą 31 sierpnia podpisali prezes Banku Gospodarstwa Krajowego oraz prezes Europejskiego Funduszu Inwestycyjnego.

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 31 sierpnia 2017

CSR. Domena wielkich?

uczestniczenie w działalności społecznej i wspieranie inicjatyw lokalnych. Nie tylko znane marki są jednak aktywne na tym polu. Coraz więcej przedsiębiorstw z sektora MŚP angażuje się w podobne inicjatywy. Przykładem jest spółka LKJ BUD z Brzegu, realizująca

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 1 maja 2013

BRE bank przyjazny dla przedsiębiorców

Kapituła 14 edycji Konkursu Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców, organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Polsko - Amerykańską Fundację Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw przyznała BRE Bankowi tytuł Laureata Konkursu wraz ze Statuetką

Kategoria: Finanse
Data utworzenia: 6 lutego 2013

Finansowanie CRM ze środków UE - Kto? Ile? Kiedy? Jak?

Każda inwestycja B2B wiąże się z dokładnym zaplanowaniem budżetu i harmonogramu wydatków. Nie inaczej jest w przypadku systemów do zarządzania relacjami z klientem. Mimo że zyski z prawidłowego wdrożenia CRM wielokrotnie zwracają poniesione nakłady

Data utworzenia: 25 lutego 2013
« Poprzednia 1  |  2 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.