Kalendarz przedsiębiorcy: 10-12-2017 Termin opłaty składek ZUS przez osoby… (ZUS)
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaArtykułyzmiany w przepisach kodeksu pracy
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 15 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Czynności kontrolne w siedzibie przedsiębiorcy

przeprowadzania przez różnego rodzaju podmioty kontroli działalności przedsiębiorcy (np. przez organy podatkowe). Kontrolę przeprowadza się w siedzibie kontrolowanego lub w miejscu wykonywania działalności gospodarczej oraz w godzinach pracy lub w czasie

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 15 października 2014
Kancelaria Adwokacka
Sprawy cywilne, gospodarcze, podatkowe
prawo transportowe, Karta Nauczyciela
odszkodowania, windykacje, obsługa firm.
LegalClick.pl - Nowoczesne narzędzie dla nowoczesnego prawnika

Sejm pracuje nad wprowadzeniem kar dla firm stosujących weksle w umowach z pracownikami

Posłowie chcą ukrócić częste obecnie praktyki pracodawców, którzy wymagają od pracowników podpisania umowy z zabezpieczeniem wekslowym na wypadek ewentualnych strat w mieniu zakładu pracy i innych potencjalnych roszczeń firmy. Zgodnie z

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 23 września 2013

Odstąpienie od umowy o dzieło

Umowa o dzieło to cywilnoprawna umowa nazwana regulowana przepisami Kodeksu cywilnego. Tak naprawdę możemy zakwalifikować ją do tzw. umów rezultatu – decydujące znaczenie ma bowiem w jej przypadku efekt końcowy zrealizowany przez wykonawcę, a nie

Kategoria: Prawo cywilne
Data utworzenia: 9 września 2013

Umowy cywilnoprawne - duże oszczędności, ale i ryzyko

Nasz kraj przoduje pod względem liczby umów śmieciowych w Europie. Z pozoru opłacalne dla pracodawców umowy, mogą okazać się problematyczne, gdy zakres obowiązków pracownika będzie nosił znamiona stosunku pracy. W związku dużą liczbą takich

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 2 maja 2013

Prowadzisz działalność gospodarczą i zatrudniasz pracowników? Sprawdź, jak należycie prowadzić ich akta osobowe

Jednym z obowiązków każdego pracodawcy jest prowadzenie akt osobowych zatrudnianych pracowników. Dlatego postanowiliśmy dzisiaj przybliżyć Wam – drodzy pracodawcy – powyższy temat. Niech nasze opracowanie będzie dla was przydatną „ściągą”.

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 27 listopada 2014
« Poprzednia 1  |  2 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.