Kalendarz przedsiębiorcy: 25-10-2018 Termin złożenia deklaracji VAT 7
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównakoszty+uzyskania+przychodu+w+zryczaC582towanej+wysokoC59Bci+5025
Koszt uzyskania przychodu -

Kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 23.
art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych

 
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 25113 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Ranking Sklepów Internetowych Opineo 2015

Już po raz siódmy w historii serwis Opineo ogłosił roczny ranking najlepiej ocenianych sklepów internetowych. Wyróżnionych zostało 250 e-sklepów w 17 kategoriach. Dla kogo siódemka okazała się szczęśliwa, a kto stracił pozycję lidera — o tym, jak

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 17 marca 2015

Coraz więcej firm monitoruje publikacje na swój temat w internecie

uniemożliwia szybkie reagowanie na komunikaty pojawiające się w mediach społecznościowych. Instytut Monitoringu Mediów opracował listę najczęstszych problemów.

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 25 marca 2015

Przedsiębiorcy krytycznie oceniają system podatkowy

zmienić tę sytuację, np. wprowadzając politykę podatkową w firmie. Przedsiębiorcy podkreślają, że problemem większym niż skomplikowany system podatkowy jest jego interpretacja przez poszczególnych urzędników.

Kategoria: Podatki
Data utworzenia: 13 kwietnia 2015

Grupowe zakupy szansą na oszczędności

Małe i średnie przedsiębiorstwa coraz częściej wspólnie kupują towary i usługi. Dzięki tworzeniu grup zakupowych firmy mają znacznie silniejszą pozycję negocjacyjną z dostawcami. Takie rozwiązanie na Zachodzie jest już bardzo popularne, w Polsce

Kategoria: Finanse
Data utworzenia: 16 kwietnia 2015

4 powody wykorzystania czatu w obsłudze klienta

Większa satysfakcja klientów, wyższa wydajność agentów, oszczędności i więcej zamkniętych transakcji. Na całym świecie rośnie wykorzystanie czatu w obsłudze klienta.

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 20 kwietnia 2015

Rosną wydatki polskich firm na innowacyjność

Polskie innowacyjne przedsiębiorstwa coraz więcej pieniędzy przeznaczają na działalność innowacyjną. Średnio wydają na ten cel 1 mln euro (wobec 785 tys. w 2010 roku) i zbliżają się poziomu średnich wydatków w UE (1,15 mln euro). Jednocześnie spada

Kategoria: Finanse
Data utworzenia: 23 kwietnia 2015

Praca handlowca w XXI wieku

To, jak skuteczny będzie handlowiec, zależy w dużym stopniu od jego zdolności negocjacyjnych, umiejętności przekonywania, a także od wiedzy na temat oferowanego produktu i potrzeb klienta. Ale na to, jak sprawnie przebiegać będzie podpisywanie

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 18 maja 2015

Aplikacje, chmura i urządzenia mobilne zmieniają biznes

Działy IT w firmach przestają być jedynie działami wsparcia biznesu, a stają się kluczowe dla jego rozwoju. Szefowie korporacji oczekują od nich przede wszystkim wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które pozwolą firmie rosnąć i

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 15 czerwca 2015

Dlaczego firmy nie płacą na czas?

Polscy przedsiębiorcy zarzucają swoim kontrahentom opóźnienia w płatnościach i twierdzą, że „kredytowanie się innymi” to już swoista strategia działania. Opinię tę podziela 38 proc. badanych w ramach Bibby MSP Index.

Kategoria: Finanse
Data utworzenia: 17 czerwca 2015

Relacje bez przemocy - nie tylko w biznesie

Tradycyjna komunikacja, z jaką mamy do czynienia w większości firm, zazwyczaj opiera się na wydawaniu poleceń, krytyce, a w skrajnych sytuacjach przybiera postać mobbingu. Ale można inaczej! Coraz większą popularnością cieszy się metoda NVC – model

Kategoria: Zarządzanie
Data utworzenia: 16 września 2015
« Poprzednia 1 … 421  |  422  |  423  |  424  |  425 … 2512 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.