Kalendarz przedsiębiorcy: 15-12-2017 Termin zapłaty podatku od nieruchomości…
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównaKsięgarnia Prawniczo-Ekonomicznapozycjonowanie
Wyszukiwana fraza:

pozycjonowanie

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 5 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.
Badania rynkowe po polsku

Badania rynkowe po polsku

, określanie potencjału produktu 50 3.4. Conjoint Analysis 56 3.5. Pozycjonowanie na rynku 58 3.6. Pozycjonowanie na półce sklepowej 60 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej 63 4.1. Badania na etapie dostarczania wartości konsumenckiej 63 4.2

35,10 zł
Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, absolwent
Marketing partyzancki  Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Marketing partyzancki Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

, strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, wskazówki, jak

62,10 zł
Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, blog
Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego

Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego

jego zainteresowań naukowych są: marketing-mix, promotion-mix, segmentacja, targeting, pozycjonowanie, reklama, sondaże, socjotechnika i manipulacja, oddziaływanie medialne, system identyfikacji wizualnej, kreacja wizerunku, Public Relations/Publicity

34,02 zł
Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, badania
Kategoria: Różne
Zachowania konsumentów na rynku

Zachowania konsumentów na rynku

proces zakupu Rozdział 6. Znajomość zachowań konsumentów podstawą formułowania strategii marketingowej przedsiębiorstw 6.1. Uwagi ogólne 6.2. Cechy nabywców jako podstawa segmentacji rynku 6.3. Pozycjonowanie produktu a zachowanie konsumentów 6.4

53,91 zł
Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, autor
Kategoria: Ekonomia
Strategie marketingowe w instytucjach kultury

Strategie marketingowe w instytucjach kultury

SFERZE KULTURY NA PRZYKŁADZIE FILHARMONII Rozdział 7. Działania strategiczne filharmonii Misja i cele strategiczne filharmonii Segmentacja rynku Pozycjonowanie produktów w filharmoniach Preferowane elementy marketingu-mix Problemy wdrożeniowe

44,91 zł
Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, autor
Kategoria: Marketing
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2017 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.