Kalendarz przedsiębiorcy: 25-02-2019 Termin złożenia deklaracji VAT 7
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównapracownik
Pracownik -

Pracownikiem jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę.
Art. 2 kodeksu pracy

 
Wyszukiwana fraza:

pracownik

Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 2086 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania.

Ochrona wynagrodzenia za pracę Poradnik dla pracodawcy i pracownika

Niniejszy poradnik adresowany jest zarówno do pracodawców jak i pracowników. Zawiera wiele praktycznych wskazówek dotyczących sposobu, terminu i miejsca wypłaty wynagrodzenia oraz dokonywania potrąceń. Przedstawiono zasady wynagradzania za gotowość do pracy oraz podczas zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia. Uwzględniono…

Data utworzenia: 2 maja 2011

Między historią a teraźniejszością

Między historią a teraźniejszością to księga jubileuszowa dedykowana Józefowi Dudzie przez przyjaciół, kolegów i współpracowników z okazji 65. rocznicy Jego urodzin. Zawiera studia, szkice i rozprawy zarówno historyczne jak i skoncentrowane wokół problemów współczesności. Tytuł zbioru określa obszar zainteresowania Jubilata. Próbą połączenia…

Słowa kluczowe: a, A+++, Cyfra+, e-przelew.
Kategoria: Różne
Data utworzenia: 1 maja 2011

Zarządzanie wynagrodzeniami w Polsce

W polskiej gospodarce wynagrodzenia wciąż są najważniejszym czynnikiem motywacyjnym dla większości pracowników. Wynagrodzenia stanowią więc jeden z głównych elementów w procesie zarządzania zasobami ludzkimi i znajdują się w centrum zainteresowania menedżerów, którzy powinni umieć wykorzystać motywacyjne możliwości w nich tkwiące. W książce…

Data utworzenia: 1 maja 2011

Kwestie społeczne: Trudne do rozwiązania czy nierozwiązywalne?

Książka ta dobrze obrazuje szerokość zainteresowań Autora, które rozpięte są od szeroko pojętej oświaty, jej procesów i funkcji bezpośrednich, pośrednich i dyskretnych, poprzez zagadnienia młodzieży w sferach zagrożeń i nowych wyzwań, przez gamę kwestii edukacji dzieci i młodzieży na wsi i ze wsi, aż do kwestii społecznych wywołanych przez…

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, Cyfra+
Data utworzenia: 1 maja 2011

Zarządzanie marketingowe biblioteką

Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najlepszą ofertą i jak najlepiej spełnić swoją misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem…

Data utworzenia: 1 maja 2011

Zarządzanie profesjonalistami

W książce zaprezentowano koncepcję zarządzania pracownikami wiedzy, czyli wysokiej klasy fachowcami, charakteryzującymi się m.in.: - wysokimi kompetencjami, - efektywnością działania, - rzetelnością, - uczciwością, - chęcią ciągłego rozwoju, - elastycznością działania, samodzielnością, - kreatywnością, - łatwością adaptacji do zmian…

Słowa kluczowe: A+++, autor, Cyfra+, e-przelew.
Data utworzenia: 1 maja 2011

Inwestowanie w kapitał ludzki w Polsce

Niniejsze opracowanie stanowi efekt doświadczeń Autora w dziedzinie rozwoju kapitału ludzkiego zdobytych w przedsiębiorstwach, bankach, instytucjach administracji publicznej rządowej i samorządowej. W opracowaniu bogato wykorzystano materiały, analizy i raporty Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. W pracy przez rozwój kapitału ludzkiego rozumieć należy…

Słowa kluczowe: a, A+++, Cyfra+, e-przelew.
Data utworzenia: 1 maja 2011

Archiwa - Kancelarie - Zbiory Tom 2

Doczekaliśmy się wreszcie drugiego tomu Archiwów - Kancelarii - Zbio­rów. Czy jest on realizacją zapowiedzi ze wstępu do tomu pierwszego, osądzicie Państwo sami. My do końca zadowoleni nie jesteśmy,aczkolwiek uważamy, że idziemy właściwą drogą. Tom składa się z jedenastu tekstów, które dla wygody czytelników podzieliliśmy na trzy działy. Działowi…

Słowa kluczowe: „Rodziny na swoim”, a, A+++, badania
Kategoria: Różne
Data utworzenia: 1 maja 2011

Marketing Zagadnienia współczesne

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą…

Kategoria: Marketing
Data utworzenia: 1 maja 2011

Wizerunek firmy w mediach

Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane…

Słowa kluczowe: A+++, cel, Cyfra+, dane
Kategoria: Marketing
Data utworzenia: 1 maja 2011
« Poprzednia 1 … 132  |  133  |  134  |  135  |  136 … 209 Następna »
® 2008 - 2019 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.