Kalendarz przedsiębiorcy: 25-06-2018 Termin złożenia deklaracji VAT 7
Jesteś tutaj: Strona główna serwisu Strona głównazgłoszenie wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych
Archiwum wyszukiwanych fraz prawnych Znaleziono 3 publikacje spełniające kryteria wyszukiwania.

Wyrejestrowanie pracownika z ubezpieczeń społecznych

Każda osoba, w stosunku do której wygasł tytuł do ubezpieczeń społecznych podlega wyrejestrowaniu z tych ubezpieczeń. Co do zasady, płatnik składek jest zobowiązany dokonać zgłoszenia wyrejestrowania w terminie 7 dni od daty zaistnienia tego faktu

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 6 grudnia 2013
Kancelaria Adwokacka
LegalClick.pl - Nowoczesne narzędzie dla nowoczesnego prawnika

Ubezpieczenia społeczne

System ubezpieczeń społecznych w Polsce ma charakter obowiązkowy i powszechny, oznacza to, że praktycznie każdy pracownik, zleceniobiorca lub prowadzący własną działalność gospodarczą podlega określonym ubezpieczeniom. W zakres ubezpieczenia

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 3 czerwca 2013

UWAGA! Zmiany w KRS!

W dniu 1 grudnia 2014 roku wejdą w życie zmiany, które umożliwią między innymi na automatyczne zakładanie konta płatnikom składek, którzy rozpoczynają działalność i podlegają obowiązkowi wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym. Rozpoczynasz prowadzenie działalności gospodarczej? Koniecznie sprawdź na czym będą polegać zmiany!

Kategoria: Prawo
Data utworzenia: 13 listopada 2014
« Poprzednia 1 Następna »
® 2008 - 2018 SerwisPrawa.pl sp. z o.o. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.